Home » , , , , » The Admiral (2014) Online Streaming

The Admiral (2014) Online Streaming

Written By Lowell on Saturday, March 4, 2017 | 10:45 PM

titta på strömmande The Admiral i bästa videoformat. ladda ner film The Admiral i hd-format. titta hela filmen The Admiral i hög kvalitet. ladda ner hela The Admiral i högkvalitativ video. fullständig strömning The Admiral i bästa kvalitet.


du kommer att upptäcka att en omfattande beskrivning av The Admiral nedan:
  • Originaltitel : 명량
  • Film titel i ditt land : The Admiral
  • År av film : 2014
  • Genrer av film : Äventyr, Krig,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2014-07-30
  • Företag av film : CJ Entertainment, Big Stone Pictures,
  • Länder film : South Korea,
  • Språk film : 한국어/조선말,
  • Varaktighet film : 126 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.9
  • Youtube ID för filmen : spQtwggaCy4
  • Översättning av film : KO,ES,RU,DE,FR,EL,NL,IT,HE,PT,TR,UK,EN,ZH,BG,PT,CS,HU,SV,
  • Maska av film :Ryu Seung-ryong (General Kurushima), Lee Seung-joon (Captain Ahn Wi), Kim Tae-hoon (Kim Joong-geol), Kwon Yul (Yi Hoe), Ku Jin (Lim Jun-young), JuShil Lee (Elder Jong-seon), No Min-woo (Haru), Go Kyung-pyo (Oh Duk-yi), Lee Jung-hyun (Mrs. Jeong), Kim Myung-gon (Commander Todo), Jin Goo (Im Jun-yeong), Choi Min-sik (Admiral Yi Sun-Shin), Park Bo-geom (Bae Su-bong), Ryohei Otani (Junsa), Cho Jin-woong (Wakizaka Yasuharu)

3541262

The Admiral är det allra bästa film skapad av CJ Entertainment, Big Stone Pictures, som har en beskrivning av filmen är "Filmen handlar om Slaget om Myeongryang, där den legendariska amiralen Yi Sun-sin ledde endast tolv sydkoreanska skepp mot 300 stycken invaderande fartyg från Japan.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

jag gjorde först ta reda på om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i njuta av idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag kan använda att antyda i vilken gillar verkligen. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de som föredrar detta specifika genre Äventyr, Krig, . Du har möjlighet att titta på den för gratis genom att helt enkelt klick en knapp och registrera, du kunna titta massor senaste filmtitlar utan kostnad.

... spela strömmande The Admiral i högsta kvalitet 720p ....




Writer : Cheol-Hong Jeon, Editor : Changju Kim, Music : Kim Tae-seong, Director : Kim Han-min, Art Direction : Chun-seop Jang, Cinematography : Kim Tae-seong, Writer : Kim Han-min
självklart, nu du kan titta på film avseende The Admiral fullständigt längd och har den länk till detta video The Admiral i bästa look videoformat.


Tags: biography, war, battleship, historic, battle of myeongryang, japanese invasion of korea,

0 comments:

Post a Comment